4 Mayıs 2015 Pazartesi

Merhabalar yeniden,gen uzun zamandir bloguna birşeyler ekleyemiyorum,ama hic zamnim ve kuvvetin olmadi bir işlere kalkistim boyumdan büyük yaklasik 10 gündür ugrasiyorum.biraz bahsedeyim benim bir masam vardi 10 yillik filan birde büfe bayaga eskiydiler her ev değiştirme bir yerleri yiprandi hep en son istnbuldan bodruma gelirken çok hirpalandilar.değiştirme karar aldik ancak bir aksam 10 marifet.org da gezinirken masa yenileme bölümünde insanların koca koca masalari nede güzel yenilediğini gördüm.biraz zahmetli gözüküyordu.ama bende yapabilirim diye düşündüm ki dusunmiyeymisim iyiymis amanin ne sormuş özellikle zimparalama isi arkasından onarma arkasından kaçkat boyadim hatirlamiyorum üzerine yağlıboya eskitme ve ardından vernik tabii 6 sandalyesi neyseki bitti.baya beğeni aldi.birde büfe var tabii ayni işlemler .boya olarak dyo hydrolux kullandim kapatici özelliği çok güzel ve kendinden parlak...tavsiye ederim. Arka fonda minik kuşum cam sefasi yapıyor....resimler çok iyi değil fotoğraf makinede sorun var tabletler çektim :( Bu da bahsettiğim büfe..aza birde osmaneli tarzi sehpalar var onlarda boyaniyor bitince onlarda paylaşacağım...bu arada yalniz bu değil ki birde haydi başlamışken odalari badana yapayim dedim.arkasından temizlik valla çok yorucu bir süreçti tek başına çok zormus çok şükür bitti ufak tefek şeyler kaldi.onlarda yavaş yavaş.simdilik bu kadar hoscakalin....

25 yorum:

  1. Elinize saglik,yagliboya eskitmeyi nasil yaptiniz

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ellerinize sağlık. sayfanızı takip etmek istedim ama takip için her hangi bir buton, vs. göremedim.

    YanıtlaSil
  3. Çok tesekkur ederim.takip için hemen ilgileniyorum.yağlıboya eskitmeyi tarife gelince nacizane benimde ilk denememdi şöyle yaptim kahverengi yagliboyayi yapi marketten aldim objeleri 3 kat beyaza boyadiktan sonra üst yüzeylere kil fircayla önce kalin bir kat uyguladim ve pamuklu bir bezle sildim biraz acik oldu onun üzerine hafif tinerle karistirdigim boyayi bir kez daha uyugulayip tekrar sildim bu sefer istediğim tonu yakaladim masif rengi size söyleyeceğim hernekedar yağlıboya geç kuruşa da geniş yüzeylerde biraz hizli hareket etmek gerekiyor.üzerine iki kat vernik uyguladim.umarim aciklayici olmuştur.

    YanıtlaSil
  4. beyaz olan boya su bazlımıydı yoksa yağlıboyamı

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar beyaz olan boya subazli dyo hydrolux benim kullandigim kendinden parlak.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bir sürü şey sormuştum silinmiş.zımpara gereklimi?dşrek boyasak olmazmı..sprey boyalar vernikli mobilyaları bile kapatıyor..bu sprey boyayı konsolu noyamada kullansam boya atarmı?Bide siz zımparalamayı neyle ve nasıl yapıyorsunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar zimpara oldukça gerekli zemindeki puturlerin ve eskiden kalma verniğin yada başka şeylerin temizlenmesi gerekli ben normal kagit zimpara ile yalniz puturu kalin olan bir zimpara kullanarak elle yaptim .iki günlük zorlu bir süreçti.(puturu kalin zimpara )gerçekten ismini bilmiyorum.nalburdan seçtim daha kolay oldu...sprey boyaya gelince denedim hic saglikli sonuç alamadim boya hemen kalkiyor.normal boya da dahi katlar arazi kurumasi için 3 saat bekledim.başka sorunuz olursa cevaplama ya calisirim.hoscakalin..

      Sil
  8. Merhaba hepsi muhteşem cesaretlendim ya çokta korkuyorum ya olmazsa ben masa 4 sandalye bir köşe ve bir orta sehpa boyama lazım sordum 800 tl istediler 200 daha koysam yenisini alım ve 13 eylülde sünnet düğününde var ve Çok fazla masraf yaptık şimdiden dahada fazla yapamıycam izin yaptıklarınızı çok beyendim ve çok hoş olmuşlar lütfen bana yapı marketten neler almam gerektiğini ve uygulama aşamalarını anlatırısanız çok sevinirim lütfen Koçtaş gidicem ve sizde n haber bekliycem......

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar öncellikle tesekkur ederim malzemeler ben dyo hydrolux beyaz su bazli beyaz boya kullandim orta boy 3 kutu kullandim büfe sandalyeler ve masa için 3 4 kat sürülmesi gerekiyor çünkü.. öncesinde objeleri zimpara yapmalisinz tabiki .sonra kahverengi yağlıboya kullandim ( yagliboyayi geç kuruduğu için istediğiniz gibi silip tekrar boyayip silebilir istediğiniz tonu Yakakaya bilirsiniz.bolca bez gerekli tabi ...üzerinde yat verdiği uyguladim iki kat ve bitti bu arada yağlıboya için kil firca diğeri için rulo ve normal firca gerekli yapim aşamasında takildiginz yerdeyardimci olurum şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba canim bu ikinci yazisim uzunca yazdığım danmidir nedir siliniyor tel ile irtibat kurmamiz mumkunmu acaba

    YanıtlaSil
  11. Bak ya oldu simdi sorayim canim dyonun kirem yada kirik beyaz tonu varmı vede benimkiler venge ne kadar almam lazim bir kose 4 sandalye masa kalirsada sehpa zimparayi kac numara almam lazim ve kac adet bu kalip gibi olanlar nasildir acaba birde kahve renk olan hangi marka ve nekadar almam lazim canim cok soruyorm cunku baska soracağım kimse yok yapipta boyle muhteşem yapan eskitmeyi dahada acik bir ton istiyorum birde vernik nasil sürülüyor ve ne kadar alayi m birde sararma falan yapti diyenler var boyle bir sey olurmu.. simdiden cook sağolasın canimmm

    YanıtlaSil
  12. Ben inci kremi tonunda vede hafif bir eskitme tonu istiyorum bu mumkunmu vede ne yapmaliyim buna gore bilgilendirsen cok sevinirim canim....

    YanıtlaSil
  13. Ben inci kremi tonunda vede hafif bir eskitme tonu istiyorum bu mumkunmu vede ne yapmaliyim buna gore bilgilendirsen cok sevinirim canim....

    YanıtlaSil
  14. Bak ya oldu simdi sorayim canim dyonun kirem yada kirik beyaz tonu varmı vede benimkiler venge ne kadar almam lazim bir kose 4 sandalye masa kalirsada sehpa zimparayi kac numara almam lazim ve kac adet bu kalip gibi olanlar nasildir acaba birde kahve renk olan hangi marka ve nekadar almam lazim canim cok soruyorm cunku baska soracağım kimse yok yapipta boyle muhteşem yapan eskitmeyi dahada acik bir ton istiyorum birde vernik nasil sürülüyor ve ne kadar alayi m birde sararma falan yapti diyenler var boyle bir sey olurmu.. simdiden cook sağolasın canimmm

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar geç cevap için özür dilerim biraz yoğunluk verdi ancak bakabildim.bu arada istediğiniz kadar sorabilirsiniz isterseniz telim 0545 862 41 42 krem ve kirik beyaz yok diye biliyorum en azından benim bulunduğum yerde yok yalniz yonlendirmiyeyim

    YanıtlaSil
  16. Kaç kutu almaniza gelince en az 3"kat uygulaminiz gerekecek ve boyayi sulandirmiyoruz dolayisiyla en az 3 kutu diyorum ben ama siz bilirsiniz genelde...ben kagir zimpara kullandim diğerini bilmiyorum numara hatirladigim 3 numara olacaktı kalin pütürlü ...adet hayata kullandim galiba 6 yada 7

    YanıtlaSil
  17. Yagli boya marshallin kahve rengi olan ini aldim eskitmeyi acil ton yapmaniz elinizde...yagli boyayi uygulayan bezle şilin yalniz tek yönde silmeye gayret edin istediğiniz kadar silip boyaya bilirsiniz

    YanıtlaSil
  18. Yagli boya marhsall kahve rengi kullandim istediginiz rengi yakalayabilirsiniz silip tekrar boyayarak ...vernik evet sararma yapıyor ama diğerleri biraz maliyetli zaten benim bulunduğum yerde yok😊ancak ben sunu yaptim ise yaradi

    YanıtlaSil
  19. Şöyle yaptim beyaz olan yerlere 2 kat vernik uyguladim vernik kurumadan fircanin ucuna bir miktar beyaz boya alarak aynen süpürür gibi hafif dokunuşlarla beyaz boya uyguladim çünkü beyaz boya parlak olduğu için ikisi karisti sararma olmadi ama biraz ugrastigimi itiraf etmeliyim

    YanıtlaSil
  20. Tamam canim alip baslayalim mzlzrmelerimizi vernik baska bir mafka varmi onerebilcehin

    YanıtlaSil
  21. Tamam canim alip baslayalim mzlzrmelerimizi vernik baska bir mafka varmi onerebilcehin

    YanıtlaSil
  22. Merhaba.Oncelikle ellerinize saglik.Bikac gundur arastiriyorum bizde formanto boyamayi dusunuyoruz.Polisan boyalarin soyuldugunu okudum bikac yerde.siz dyo hydrolux subazli beyaz boya kullanmissiniz bizde onu kullanalim diyoruz.zimpara mutlaka yapicaz tabiki:) sonuc guzel olursa mutfak ve yatak odasinida boyamaya niyetliyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah memnun kalirsiniz.dyonun boyasini buradaki nalbur bana önermişti kapaticiligi fazla diye ben oldukça memnun kaldim.dizede başarılar dilerim

      Sil